top of page
Deelnemen2.jpg

Deelnemen

U kunt deelnemen aan de conferentie door in te schrijven aan de hand van één van de onderstaande “arrangementen”. De “arrangementen” zijn samengesteld op basis van de mogelijke combinaties van dagen, zodat u zelf de momenten van aanwezigheid kunt bepalen.

 

Voor deelname met uw eigen topic aan de agenda, zie de pagina 'Agenda' of klik hier.

Toegang tot de conferentie krijgt u met uw badge die u bij aankomst krijgt uitgereikt. Met de badge kun u de sessies van uw keuze volgen en kunt u onbeperkt gebruik maken van alle restauratieve voorzieningen. Bovendien ontvangt u van ons de Conference bag, de Conference guide en schrijfmateriaal. Met de badge kunt u gratis gebruik maken van het busvervoer in de gemeente Maastricht.

De arrangementstarieven zijn inclusief BTW. De online inschrijving sluit op vrijdag 31 januari om 18.00 uur. Daarna is het mogelijk om ter plekke in te schrijven.

​

Het bestuur van de Nationale Inburgeringsconferentie heeft uit strikte veiligheidsoverwegingen gekozen voor een exclusieve reservering van het MECC. De kosten hiervan zijn doorberekend in de arrangementstarieven. 

​

​

De arrangementen

Regulier tarief 

Laatboek tarief

Onsite tarief

1 aug t/m 31 dec 2024

1 jan t/m 1 feb 2025

Inschrijving ter plaatse

Deelname
4, 5 en 6 februari,
met dinner 5 februari 

Regulier tarief:  € 1.255,00

4 februari:

ontvangst met maaltijd

deelname openingsceremonie

​​

5 februari:

deelname conferentie

deelname Conference Dinner

​

6 februari:

deelname conferentie
farewell drink & goodie bag

Deelname
4, 5 en 6 februari  

Regulier tarief:  € 1.190,00

4 februari:

ontvangst met maaltijd
deelname openingsceremonie

​

5 februari:

deelname conferentie
​

6 februari:

deelname conferentie

farewell drink & goodie bag

​

Deelname 4 februari
en 5 februari
met dinner

Regulier tarief:   €  860,00

4 februari:

ontvangst met maaltijd

deelname openingsceremonie

​

5 februari:

deelname conferentie

deelname Conference Dinner

​
 

Deelname
4 en 5 februari 

Regulier tarief:   €  795,00

4 februari:

ontvangst met maaltijd

deelname openingsceremonie

​

5 februari:

deelname conferentie
 

​
 

Deelname
4 en 6 februari

Regulier tarief:   €  805,00

4 februari:

ontvangst met maaltijd

deelname openingsceremonie

​

6 februari:

deelname conferentie
farewell drink & goodie bag
 

Deelname
5 februari met dinner
en 6 februari

Regulier tarief:  €   880,00

​5 februari:

deelname conferentie

deelname Conference Dinner

​

6 februari:

deelname conferentie

farewell drink & goodie bag
 

Deelname 5 februari met dinner

Regulier tarief:  €   480,00

​5 februari:

deelname conferentie

deelname Conference Dinner

​

Deelname 5
en 6 februari

Regulier tarief:  €   815,00

​5 februari:

deelname conferentie
 

6 februari:

deelname conferentie
farewell drink & goodie bag
 

Deelname
5 februari 

Regulier tarief:   €   415,00

​5 februari:

deelname conferentie
 

​
 

Deelname
6 februari

Regulier tarief: €  430,00

6 februari:

deelname conferentie

farewell drink & goodie bag
 

Raadpleeg hierboven de arrangementen voor de deelname mogelijkheden.

Raadpleeg de Voorwaarden voor Inschrijven voor meer informatie omtrent het inschrijvingsproces en voorwaarden.

Toelichting arrangementen

Early birds en laatboekingen

Afhankelijk van de datum van inschrijving wordt er één van de volgende vier tarieven in rekening gebracht:

Early Birds: geldig tot en met 31 juli 2024,
een korting van 5%.

Reguliere inschrijvingen: vanaf 1 augustus 2024 tot en met 30 november 2024

Laatboekingen: vanaf 1 december 2024 tot en met 1 februari 2025, + 5%

Onsite's: inschrijven ter plaatse, + 10%

ToelArr.jpg

Inbegrepen:


Alle arrangementen zijn inclusief onbeperkte service van koffie, thee, fruit- en kruidenwater, watercoolers, lekkernijen tijdens breaks, heerlijke lunchgerechten en een goodie bag voor tijdens de terugreis naar huis.
Meer informatie over de samenstelling van de buffetten van de avondmaaltijden op 4 en 5 februari volgt.

Niet inbegrepen:


Eventuele hotelovernachtingen zijn niet inbegrepen. Raadpleeg de pagina "Locatie en hotel" voor meer informatie.

Uw persoonlijke agenda

Bij inschrijving heeft u nog niet de mogelijkheid om sessies voor uw persoonlijke agenda te kiezen.

 

Momenteel ontvangen we de Topics die in een later stadium worden gewaardeerd en op de agenda worden geplaatst.

 

Op dat moment zullen we u benaderen om de sessies van uw voorkeur op te geven. We benaderen op volgorde van inschrijfnummer.

N.B. Voor alle vragen of verdere informatie kunt u contact opnemen met de conference desk op telefoonnummer 085-4015776.

U kunt ook een email sturen naar info@inburgeringsconferentie.nl.

Algemene informatie

Veilige inschrijfprocedure


Inschrijving voor deelname aan de conferentie, inclusief bevestigingen en facturatie, is een volledig digitaal proces. Uw gegevens zijn conform de geldende Europese wetgeving beveiligd en worden uitsluitend aangewend voor het tot stand brengen van de conferentie. Voor verdere informatie verwijzen wij naar de documenten onder het kopje "Juridisch" in de footer van deze pagina.

Bevestiging en factuur


Direct na ontvangst van uw inschrijving ontvangt u van onze conferentiedesk een "Bevestiging van Inschrijving" en de factuur voor deelname.

Accreditatie


Na afloop van de conferentie ontvangen alle deelnemers van ons een digitaal "Deelnamebewijs" en zal onze conferentiedesk zorg dragen voor het bijschrijven van studieuren en accreditatiepunten in de diverse kwaliteitsregisters.

ToelArr.jpg

Bij aankomst


Circa 10 dagen voor aanvang van de conferentie ontvangt u per e-mail uw "Definitief Inschrijfbewijs". Op vertoon van dit bewijs haalt u aan de registratiebalie uw toegangsbadge af. Bewaar het "Definitief Inschrijfbewijs"; hierop staan de agendasessies waarvoor u zich heeft ingeschreven. Naast de badge ontvangt u van ons een conference bag, een conference guide, schrijfgerei en eventuele andere bescheiden.

Netwerken en informeel overleg


In het hele conferentiecentrum is er voldoende (zit)gelegenheid voor informeel overleg of om te kunnen netwerken. De catering wordt echter uitsluitend in de Expo foyer uitgeserveerd. Mocht u met een aantal mensen groepsoverleg willen voeren, informeer dan bij de Conference Desk voor een (voorlopige) reservering van zaal en faciliteiten. Zie hiervoor de 'lunchsessies' op de Agenda.

bottom of page