
Deelnemen aan de conferentie
De inschrijving is op 3 februari 2025 geopend!
U kunt deelnemen aan de conferentie door bij inschrijving te kiezen voor één van de 17 "arrangementen”. De arrangementen bieden alle mogelijke combinaties van van de conferentiedagen en de bijbehorende restauratieve voorzieningen. U bepaalt zelf, al naar gelang uw beschikbaarheid en budget, wanneer en hoe u aan de conferentie deel wilt nemen.
​​​​
​​​
De tarieven
​De tarieven van de arrangementen zijn afhankelijk van de dagen en de diners waaraan u deelneemt.
De tarieven voor deelname aan het programma van de conferentiedagen bedragen respectievelijk:
Voor deelname op 9 sept.: € 214,55; voor deelname op 10 sept.: € 241,80; voor deelname op 11 sept.: € 245,34
De tarieven voor deelname aan de diners bedragen respectievelijk:
Voor deelname op 9 sept.: € 43,60; voor deelname op 10 sept.: € 52,32.
Alle genoemde tarieven zijn inclusief BTW en zijn geldig tot en met 31 juli 2025.​​​​​​
​
Regulier tarief : 3 februari 2025 t/m 31 juli 2025
Laatboek tarief : 1 augustus t/m 5 september 2025 (Regulier tarief + 5%)
Onsite tarief : Inschrijving ter plaatse (Regulier tarief + 10%)
Online inschrijving is mogelijk tot en met vrijdag 5 september 2025 om 18.00 uur. Daarna is inschrijving ter plekke nog mogelijk.
Selecteer uw arrangement
Instructie:
1. Bekijk de agenda van de conferentie en bepaal de dag(en) waarop u bij de conferentie aanwezig wilt zijn;
2. Selecteer hieronder de selectieboxjes bij de onderdelen van uw keuze waar u bij aanwezig wilt zijn;
3. Onthoud de 'code bij dit arrangement' die verschijnt na het maken van uw selectie;
4. Klik vervolgens op de roze knop 'Klik hier om in te schrijven' (zie onder) om toegang te krijgen tot de inschrijvingsprocedure;
5. Selecteer in stap 5 van de inschrijvingsprocedure de, door u onthouden, arrangementscode van uw keuze.​​​​
In stap 7 van de inschrijvingsprocedure selecteert u de 'sessies van de agenda' waaraan u deel wilt nemen.
Opmerking: bij de keuze voor alleen een 'Diner' wordt ook de betreffende conferentiedag aan uw arrangement toegevoegd.
Arrangement van uw selectie is:
Onderdelen van dit Arrangement:
Code behorend bij dit arrangement:
Opmerking: onthoud deze code en gebruik deze bij het inschrijven.
Opmerking: bij alle restauratieve voorzieningen wordt rekening gehouden met allergenen en dieetwensen.
Toelichting arrangementen
Inbegrepen
Alle arrangementen zijn inclusief service van koffie, thee en water gedurende de gehele dag en drankjes en lekkernijen tijdens de breaks en lunches. Voor de terugreis naar huis bieden wij u flesjes water en fruit.
Meer informatie over de samenstelling van de buffetten van de avondmaaltijden op 9 en 10 september volgt. Er wordt uiteraard rekening gehouden met allergenen en dieetwensen.
Niet Inbegrepen
Eventuele hotelovernachtingen zijn niet bij de tarieven inbegrepen. Raadpleeg de pagina "Locatie en hotel" voor meer informatie.

Netwerken en informeel overleg
De Expo foyer van het MECC is de centrale locatie waar de catering wordt uitgeserveerd. Bovendien vindt u in deze foyer de stands van de partners, exposanten en de info-points van de indieners van topics. Kortom, de uitgelezen locatie om onder het genot van de culinaire omlijsting elkaar te ontmoeten.
Het conferentiecentrum voorziet buiten de Expo foyer in voldoende (zit)gelegenheid voor als u zich even wilt afzonderen voor informeel overleg en/of netwerken.
​
Mocht u met een aantal mensen groepsoverleg willen voeren, informeer dan bij de Conference Desk voor een (voorlopige) reservering van zaal en faciliteiten.
N.B. Voor alle vragen of verdere informatie kunt u contact opnemen met de conference desk op telefoonnummer 085-4015776.
U kunt ook een email sturen naar info@inburgeringsconferentie.nl.
Bevestigingsprocedure
1. ​​Bevestiging en factuur
Direct na inschrijving ontvangt u automatisch een "Overzicht van aanmelding" en de factuur voor het arrangement waarvoor u heeft ingeschreven.
​
Op het Overzicht van aanmelding vindt u onder meer uw persoonlijke agenda met de sessies waarvoor u zich heeft geschreven.
​​​
​​​2. Tien dagen voor aanvang
​Circa 10 dagen vóór aanvang van de conferentie ontvangt u per e-mail uw "Definitief Inschrijfbewijs" Het is belangrijk om dit document op juistheid en volledigheid te controleren. Wijzigingen kunt u tot vrijdag 5 september om 12.00 uur per e-mail aan ons doorgeven.
​De conference desk zal de wijzigingen direct na ontvangst verwerken en u ter bevestiging een nieuw "Definitief Inschrijfbewijs" sturen.
Het "Definitief Inschrijfbewijs" heeft u nodig om uw toegangsbadge in ontvangt te kunnen nemen. Vergeet niet om het "Definitief Inschrijfbewijs" mee te nemen naar de conferentie!
​​

3. Bij aankomst
​Op vertoon van uw "Definitief Inschrijbewijs" krijgt u bij aankomst uw persoonsgebonden badge uitgereikt die u toegang verleent tot de zalen waarin de sessies plaatsvinden waarvoor u zich heeft ingeschreven, de koffie- en thee-breaks en de lunch(es) die in de Expofoyer worden geserveerd.
​
Diners
Als u heeft gereserveerd voor deelname aan de diners, ontvangt u voor de toegang gekleurde polsbandjes..​ De polsbandjes voor het diner op 9 september hebben een andere kleur dan die voor het diner op 10 september.
​
Conference-guide
Bij uitreiking van uw badge ontvangt u van ons de Conference-bag met de uitgebreide Conference-guide en schrijfmateriaal.
Busvervoer
Met uw badge kunt u tevens gratis gebruik maken van het busvervoer in de stad Maastricht.​​​
​​4. Bewijs van deelname
Na afloop van de conferentie ontvangen alle deelnemers van ons per e-mail een "Bewijs van deelname". Het "Bewijs van deelname" kunt u toevoegen aan uw eventuele kwaliteitsregister.